Қазіргі қоғамда іс-әрекетті жүйелі түрде зерттеусіз ғылымды немесе технологиялық прогресті елестету мүмкін емес. Бұл адамның іс-әрекетінің әртүрлі көріністері мен салдарын зерттеу процесі, бұл бізге құнды білім мен тәжірибе алуға мүмкіндік береді.
Іс-әрекетті зерттеудің негізгі аспектілерінің бірі-оның плюс-негізделген нәтижелер мен объективті қорытындылар алу мүмкіндігі. Жүйелі және объективті зерттеудің арқасында іс-әрекеттерді зерттеу себеп-салдарлық байланыстарды орнатуға, белгілі бір әрекеттердің тиімділігін анықтауға, сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында оңтайлы шешімдерді ұсынуға мүмкіндік береді.
Дегенмен, іс-әрекетті зерттеудің кемшіліктері мен шектеулері де бар. Бірінші минус-бұл барлық әрекеттерді зерттеудің күрделілігі, әсіресе күрделі жүйелер мен факторлардың өзара әрекеттесуі контекстінде. Жағдайлар жиі өзгеретін қазіргі әлемде толық емес немесе бұрмаланған нәтижелерге әкелуі мүмкін барлық айнымалыларды есепке алу қиын болуы мүмкін.
Тақырыптың өзектілігін ескере отырып, ШҚО білім басқармасының "Örken" Шығыс Қазақстан өңірлік білім беруді ақпараттандыру және дамыту ғылыми-әдістемелік орталығы» КММ Өскемен қаласы бойынша ПШО филиалының аға менеджері Зейнолдина Гүлжан Тоқтарқанқызымен бірлесіп «Action Research (әрекеттегі зерттеу): артықшылықтары мен кемшіліктері» тақырыбында интерактивті сабақ өткізді.
Іс-әрекеттегі зерттеу - бұл мұғалімдерге өз тәжірибелеріне өзгерістер енгізуге ынталандыру арқылы мәселелерді шешуге көмектесетін оқу процесі. Оның артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылай отырып, мұғалімдер өз тәжірибелеріне рефлексивті көзқарас қалыптастыра алады.